26 תשובות
אל
אל אל אל אל
פשוט אל
את תצטערי על זה
שואל השאלה:
^^אני יודעת נכון?? אוף איזה עצבים
אנונימית
אני איתך בזה.
אבל משחקי אגו זה אף פעם לא טוב ואני תמיד נופלת לשם.
אם זה נגמר רע אל תשלחי, אם זה לא התחיל בשביל שזה יגמר תני לזה צאנס.
הלוואי שהייתי יכולה להישמע לעצה שלי.
אבל בהקשר של מה את רוצה לשלוח לו הודעה
כאילו לספר לו מה את מרגישה?
שואל השאלה:
זה נגמר רע מאוד ונתתי יותר מדי צאנסים אבל הוא לא יוצא לי מהראש לאחרונה
אנונימית
פשוט תגידי מה כבר יכול להיות
שואל השאלה:
אני רוצה פשוט לדבר איתו הוא ממש חסר לי, הוא היחיד שהרגשתי שמבין אותי יותר ממה שאני מבינה את עצמי
אנונימית
וואי קשה כשלא יודעים בדיוק מה קרה.
השאלה האם את חושבת שיש לכם סיכוי או שאת מאמינה שזה פשוט יפגע בך יותר?
אם האופציה השנייה אז אל תשלחי.
אם הראשונה תנסי. אין לך כבר מה להפסיד.
שואל השאלה:
אני אספר לכם פשוט בקצרה
הכרנו והתחברנו בשניות, דיברנו כאילו אנחנו חברים הכי טובים והבנו אחד את השנייה יותר טוב ממה שכל אחד אחר הבין אותנו, זה היה הדדי לגמרי, הוא היה פורק כשהוא היה מתוסכל ועודדתי אותו וככה גם ההפך, הוא התחיל איתי- דחיתי אותו, אחרכ התחלתי להרגיש אליו משהו אבל לא הודתי בזה אף פעם
אחרכ לא הסתדרנו על משהו ורבנו, בחיים הוא לא התעצבן עליי ככה אבל הרגשתי שהוא פשוט הבין אותי לא נכון
אנחנו לא מדברים כבר חודשיים
אנונימית
אני חושבת שאם את מתגעגעת תשלחי לו הודעה.
סה"כ נשמע שזה באמת נגמר סתם על אי הבנה.
שואל השאלה:
זה באמת נגמר על אי הבנה אבל אין מצב שהאגו שלי יתן לי לעשות את זה שוב
זאת תמיד הייתי אני שניסיתי, שיזמתי, רק אני
עם כמה שהרגשות היו הדדיים, המאמץ היה רק שלי
מה את אומרת?
אנונימית
אני הכי מבינה אותך בעולם באמת.. והבעיה היא באמת האגו גם אצלי.
אבל אני חושבת שאם ניתן להתגבר על האגו ולצאת הבוגרת פה, אז אולי משהו טוב יכול לצאת מזה דווקא
שואל השאלה:
כן אה
קשה להתגבר עליו, במיוחד כשאני זאת שתמיד באתי לקראתו וזה פגע לי באגו המון
אבל לפי איך שזה נראה זה או שאני אשלח הודעה או שכלום לא יקרה, וזה כאילו צריך לחשוב כאן מה יותר קריטי לי, האגו שלי או הקשר שלנו
אנונימית
שואל השאלה:
כן אבל זה לא ממש מסתדר לי למה אני זאת שצריכה לחשוב על זה ואיפה הוא בכל הסיפור, עד כדי כך לא אכפת לו שהוא אפילו לא יטרח ליזום להשלים איתי?
זה מה שמשגע אותי תכלס
אנונימית
אולי הוא באותו מצב כמוך.
יכול להיות שכמו שאת רואה אותו הוא רואה אותך כזו שלא שולחת הודעה.
יכול להיות שזה עכשיו שלב המשחקי אגו.
מי ישלח הודעה ויראה שאכפת לו.

זה מה שאני משערת ממה שאת אומרת אני שוב לא מכירה אותו אז.. לא יודעת
שואל השאלה:
אני ממש מקווה שאתם צודקים כי הרושם שקיבלתי ממנו היה שהוא ממשיך בחייו יפה מאוד גם בלעדיי
מעצבן אותי כל זה, מה לעשות עכשיו תכלס, מה אתם הייתם עושים במקומי
אנונימית
לצערי אני כנראה לא הייתי שולחת הודעה הרבה מאוד זמן עד שהייתי נשברת וכבר היה מאוחר מדיי.
לכן אני יודעת כמה קשה זה לחיות אחר כך במחשבה של "מה היה קורה אם.."
אני יכולה להגיד לך מה אני ממליצה.
קשה לי להגיד שזה אבל מה שאני הייתי עושה.
שואל השאלה:
כן אה
ההרגשת פיספוס זה גם משהו
אבל זה גם הרבה על הכבוד שלי,
רבנו כי כל מה שרציתי היה להיות קצת יותר חלק מהחיים שלו, קצת יותר התשומת לב שלו, לא בקטע חמדני, פשוט כי זה הרגיש לי שהקשר הזה הוא שלי עם עצמי ואין פה עוד צד.. וזה היה ממש בודד
זה לא משהו שאמורים לריב עליו, ממש לא, ואני באתי בגישה של אם אתה מראה שלא אכפת לך- זה מה שאני חושבת, לא המילים אלא המעשים אתם מבינים מה אני אומרת, אז אל תשגע אותי ופשוט תגיד שלא בא לך.
אבל הוא התעקש שאני סתם אוכלת סרטים ואוקיי יכול להיות שאני כן אבל בפועל, אני עדיין היחידה שמנסה..

כאילו החוות דעת של שני המינים חשובה לי אז תודה שאתם ככה עונים כל פעם
אנונימית
שואל השאלה:
כן אה
אנונימית
שואל השאלה:
איזה באסה אהבתי אותו
אנונימית
אה כן לא שיערתי שזה מה שקרה, אכן נשמע שאת הצודקת בסיטואציה.
עזבי שחררי
שואל השאלה:
כדאי לי לרשום לו את כל זה ולבקש ממנו בסוף שפשוט יחסום אותי ? ככה שלא תהיה לי גישה אליו גם אם אני ממש ארצה?
אנונימית
שואל השאלה:
כאילו זה שהקשר היה לי ממש בודד כי זה היה מאוד חד צדדי אז עדיף פשוט לסיים עם זה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אה התחרטתי כבר
איף שונאת סיטואציות כאלה
אני פשוט אתעלם כמו שעשיתי עד עכשיו נראה לי
רק שיצא לי מהראש המפגר הזה זה יהיה נחמד
תודה לכם
אנונימית