6 תשובות
לפחות מנסה לשלוח לו הודעה ואם לא יצליח לפחות תדע שניסית
לשלוח.
תנסה לפחות
אל תוותר עליו
תנסה לפחות
אל תוותר עליו
תשלח לו כן
תשלח
תשלח
^שכל אחד יעשה מה שבא לו. אל תתערב לו בחיים הוא שאל שאלה אחרת
אנונימי אין שום קשר לשאלה.^^
שואל השאלה:
תאמת שאני לא עושה משכב זכר
ברוך השם אני חי באורח חיים דתי אבל מה לעשות ה' ברא אותי עם נטייה מינית גם לגברים
תאמת שאני לא עושה משכב זכר
ברוך השם אני חי באורח חיים דתי אבל מה לעשות ה' ברא אותי עם נטייה מינית גם לגברים
אנונימי
באותו הנושא: