8 תשובות
גם לי קרה בול מקרה כזה , מניסיון שחררי אותו , כנראה לא נעים לו להגיד לך שהוא לא רוצה לדבר איתך
אנונימית
תנסי עוד פעם לשלוח לו ואם אין תגובה תביני לבד שהוא לא רוצה
אל תשלחי לו שוב פעם הודעה ולא כלום!! אם ברגע שכתבת לו למה הוא נעלם והוא החליט לסנן בכל זאת את אמורה להבין לבד את הרמז , אל תצאי חלשה
אנונימית
אם לא עשית משהו לא בסדר אז אולי יש עוד סיבה חוץ מלא בקטע שלך כי הרי התכתבתם כידידים..
אל תשלחי לו כלום ופשוט תני לזמן לעשות את שלו , אני גם לא הייתי חוזרת לבנאדם כזה כי זה רק מראה שאי אפשר לסמוך עליו והוא גם יכול לעזוב אותך ברגעים הכי קשים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
יש לך רעיון לסיבות? תגידי מה שאת חושבת, זה לא יפגע בי כי את בכל מקרה לא מכירה אותי...
יש לך רעיון לסיבות? תגידי מה שאת חושבת, זה לא יפגע בי כי את בכל מקרה לא מכירה אותי...
אני לא באמת יודעת מה קורה ביניכם אין לי כיוון, אבל רק אומרת שלדעתי הוא לא הפסיק את ההתכתבות כי הוא לא בקטע, גם עם הוא לא בקטע אפשר עדיין להתכתב לא קרה כלום..
יכול להיות שהוא הכיר מישהי בקטע זוגי והעדיף לשמור מרחק מאחרות או שיכול להיות שסתם לא באלו להיות בקשר איתך כבר אי אפשר להבין גברים וגם אל תנסי להבין אותם
אנונימית
באותו הנושא: