4 תשובות
נטפליקס, בכי, והרבה הרבה גלידה
פחח מצחיק, לא הייתי

סתם, מסוגשל ניסיון אישי שלי, תכלס הפתרון הטוב ביותר להתגבר על האהבה כלפיו באופן בכללי זה דווקא לראות את זה. כי כשאוהבים מתעוורים ממה שבחוץ ותמיד מאמינים שיש דרך, סיכוי, הזדמנות לממש את האהבה והרגש הזה למרות הכל, וזה תוקע. בגלל זה כשרואים את המישהו הזה ממשיך הלאה ונמצא עם אדם אחר זה כל כך כואב. זה מנפץ את האשליה והתחושה שהוא עוד כאן איתך, כי הינה הוא שם ןזאת לא אני איתו... ויש פער עצום בין להגיד לעצמי "לא אכפת לו ממני יותר, הוא המשיך", לבין לראות בפועל שהוא המשיך וכבר דואג למישהי אחרת במקום

אז כן, זה פשוט מאלץ ממני לאסוף את עצמי ולקבל את העובדה הזו מחוסר הברירה והאונים, ואז ייקח המון אבל המון זמן לתת לה לחלחל בפנים ולתת לי להשלים איתה עד שאפשר להתגבר אחת ולתמיד, וזה יקרה!
שוקולד התרופה להכל
מבלה עם חברים כמה שיותר וצוחקת מלא