3 תשובות
במראה החיצוני?
שפתיים ריסים וגבות
שפתיים ריסים וגבות
ולא נראה לי יש משהו שאני רוצה לשנות.
אני שלמה עם עצמי p:
אני שלמה עם עצמי p:
במראה החיצוני אני הכי אוהבת בעצמי את התווי פנים, המותניים והחזה
אממ הייתי רוצה להיות חטובה יותר וכמה סמ פחות בגובה
מבחינת האופי אני הכי אוהבת בעצמי את הלב הטוב והאכפתיות שיש לי והייתי רוצה לשנות את זה שאני ממש ביישנית ומפספסת בגלל זה המון
אממ הייתי רוצה להיות חטובה יותר וכמה סמ פחות בגובה
מבחינת האופי אני הכי אוהבת בעצמי את הלב הטוב והאכפתיות שיש לי והייתי רוצה לשנות את זה שאני ממש ביישנית ומפספסת בגלל זה המון
באותו הנושא: