התחברות הרשמה

מה ההיתם עושים כדאי להתגבר אם הייתם רואים את מי שאתם אוהבים עם אחר/ת ?

6 בנובמבר 2021, 04:35
לב שבוראכזבהאהבהכאבבכי    
2 תשובות
מנסה לא לחשוב על זה יותר מדי,להמשיך בחיים
a
adinross
שואל השאלה:
אבל זה מול העיינים שלך
אנונימית
באותו הנושא:
אם הייתה מגיעה אליכם ילדה חדשה על קביים לבית הספר מה ההיתם עושים ?
אם ההיתם יכולים לעזוב את החיים שלכם בארץ ולעבור לקנדה, ההיתם עושים את זה ?
אם ההיתם רואים מחבל רץ עם סכין מה ההיתם עושים מנסים לעצור אותו או בורחים?
מה ההיתם עושים אם היו מוחקים את סטיפס?
מה ההיתם עושים אם היו אומרים לכם שאבא שלכם נפטר?
עם היה נשאר לכם דקה אחת לחיות מה ההיתם עושים?
אם ההיתם יכולים לדבר עם מבטא איזה הייתם רוצים?
אם ההיתם האקרים מה היתם עושים?
אם הייתם חיה איזה חיה ההיתם?
אם על כל פרח ההיתם מקבלים שקל כמה ההיתם עושים ביום אתם חושבים?
בנות ובנים מה אתם הייתם עושים כדי להתגבר אחרי פרידה?