התחברות
הרשמה
מה דעתכם על מגבניקים?
27 בדצמבר 2021, 23:23
משמר הגבול
מג"ב
4 תשובות
המדים הכי יפים
ושירות מאד חשוב
פ
פיקאצואית
המדים ואו
ה
הנסיכה הפרטית שלך❤
המדים.
מ
משעמם לי אז באתי לסטיפס
לפעמים מכעיסים אותי, אבל מעריכה אותם.
R
ROCK STAR
באותו הנושא:
מה אתם חושבים על מגבניקים\מגבניקיות?
סטיגמות על מגבניקים?
למה מגבניקים חתיכים?
בנות זה שאני מגבניק זה מוריד לכן?
השוטרים החתיכים שמפנים מפגינים זה מגבניקים או יסמניקים?
יש פה מגבניקים? דחוף
למה מגבניקים כאלה חתיכים?
מישהו יודע מה היציאות של מגבניקים הביתה?
אלא שתמיד באים להפגנות וכאלה זה מגבניקים או שוטרים רגילים?
מגבניקים משוחארים נחשבים חיילים משוחררים?
מה אתם חושבים על מגבניקים? חושבים דעה טובה או רעה?