התחברות
הרשמה
אלא שתמיד באים להפגנות וכאלה זה מגבניקים או שוטרים רגילים?
24 בינואר 2021, 22:17
משטרה
הפגנות
חיילים
מג"ב
תפקידים
3 תשובות
נראה לי שוטרים רגילים, זה גם אולי תלוי בגודל של ההפגנה..
Orion
גם וגם
E
Emro
גם וגם
אנונימית
באותו הנושא:
אתם יכולים להסביר לי למה מאשרים הפגנות אבל בתי כנסת וכאלה לא !?
למה אומרים שדווקא אלה שתמיד מנסים לעזור לאנשים אחרים הם אלה שתמיד בדיכאון?
למה יש הפגנות נגד אלימות על נשים אבל אין הפגנות נגד אלימות?
איך זה שתמיד לילדות הנחמדות אין חבר ולכל האלה הביץ' יש?
כל הכיתה שלי ואני בוויכוחים בקשר להפגנות של האתיופים
למה כולם קוראים להפגנות "ההפגנות של השמאלנים" ?
איזו הפגנה חשובה יותר: הפגנת העצמאיים או ההפגנה הפוליטית?
מה דעתכם(מה אתם חושבים) על כל אלה שהולכים בתקופה הזאת להפגנות?!
להפגנות האלה הולכים בעיקר שמאלנים/ימנים או שזה לא קשור?
החאמס מתחיל לפעול ואנחנו רק מתייחסים להפגנות הבלתי נורמליות האלה..
נכון שאנשים שהולכים להפגנות של גרטה הם יותר מחפשים חברה ושיוך חברתי מאשר הנושא של ההפגנה?