3 תשובות
כלום
אנונימית
דעה טובה!
יש לי 8 בני דודים מגביניקים, אבא שלי היה מגבניק, וידיד שאני מחשיבה אותו לאח שלי הגדול מגבניק - ואני פשוט הכי גאה בהם בעולם. הם עושים עבודת קודש!
טובה!!! כל לוחם הוא טוב!!!
אנונימית