9 תשובות
כן
לא:/
אנונימית
בקושי ולפעמים אני מרגישה שהם לא באמת חברים שלי
כן
לא בכיתה ,בשכבה
אנונימי
כן
חושבת אבל זה נטו בבית ספר לא נפגשים אחר כך או משהו אז לא יודעת עד כמה זה נקרא
באותו הנושא: