7 תשובות
תהיה בטלפון, תעשה שיעורים אם לא עשית, אם יש ליד הבית ספר שלך מקום לאכול לך תאכל
אנונימית
אה ואתה יכול לדבר פה עם מישהו שיעביר לך את הזמן
אנונימית
שואל השאלה:
דווקא היום לא הבאתי כסף אבל זה ככה כל השבוע אני מבריז עם חבר ונהנה ושהוא לא בא אין לי מה לעשות וגם החברים שהיו לי בשכבה היינו חברים ממש טובים היום אפילו אין שלום
אנונימי
חבל שהתרחקת מהם לפחות שהיה איזה מישהו אחד שתהיה איתו בקשר בקטנה של לדבר קצת
אנונימית
אז תהיה בטלפון ואוזניות
שואל השאלה:
חח אני לא יכול ללכת לבית כי אני נכנס בשיעורים הבאים אני מסיים ב12 ואני נכנס ב10 קיצר אני לא מאלה שאין להם חברים יש לי דווקא מלא אבל לא בבית ספר שלי בבתי ספר אחרים ופה אין ליב קושי עם מי להיות יעני יש לי חברים אבל אני לא קשור כזה הם מדברים רק כל כדורגל 24/7 ונמאס אז התרחקתי
אנונימי
תלך הביתה אז
ולגבי חברים אתה יכול למצוא גם מחוץ לבית ספר
ואם אתה רוצה לדבר ולפרוק אני תמיד פנויה פרטי:)