7 תשובות
זה מאוד גס רוח לדעתי לדבר כך אבל אולי היא רק מנסה לעזור ולא כל כך הלך לה
שואל השאלה:
לא ככה עוזרים
לא ככה עוזרים
אנונימית
לא בסדר אבל היא לא מבינה אותך פשוט כי את מיתנהגת בביהסשונה מאשר בבית....
אז תדברי איתה על זה שזה לא צורה לענות ככה וביקשת ממנה עזרה כאימא במטרה שתעזור לך ולא שתרד עלייך
שואל השאלה:
אבל היא לא עברה את זה אז איך היא יכולה לעזור?
אבל היא לא עברה את זה אז איך היא יכולה לעזור?
אנונימית
כי היא כנראה לא מבינה באמת למה את לא מדברת אולי היא לא יודעת מה עוצר אותך
תגובה חסרת אחריות