9 תשובות
כן. אלף קלוריות זה לא מספיק.
אנונימית
זה לא מספיק
כן. אל תעשי את זה, לא ככה מורידים במשקל
כן.
הרחם שלך יפגע.
תאכלי מעל 1200 קלוריות ביום בבקשה
שואל השאלה:
אבל אז אני לא ארזה
אנונימית
תקשיבי,
ברגע שאת תאכלי פחות ממה שהגוף שלך *זקוק* לו חילוף החומרים מתחיל להפגע, ולהאט, וברגע שאת דופקת את החילוף חומרים שלך משם אין דרך חזרה.
ואת תצטערי על זה כי אז כל החיים תצטרכי לאכול קצת רק בשביל לא להשמין כי החילוף חומרים נהייה איטי
בנוסף את גם פוגעת במחזור הדם שלך ובעוד המון דברים.
את לא צריכה לרזות כל כך מהר. סבלנות. דברים טובים קורים לאט.
כל עוד תאכלי מעל 1200 קלוריות ביום, (בלי להגזים) את תרזי בצורה בריאה ואיטית כמו שצריך.
לאט לאט.
שואל השאלה:
אני באמת לא רוצה שהמחזור שלי יפגע
אבל ברגע שאני אוכל 1200 קלוריות אני אשמין
וסופסוף התחלתי לקבל משמעת עצמית
ורשום במחשבון bmr שאני שורפת 1200 קלוריות
כלומר אני אשאר באותו משקל כמו שאני עכשיו
אנונימית
תכפילי את מה שיצא בbmr ב1.2
אף אחד לא שורף רק 1200 קלוריות ביום זה מעט.
גם מי שיש לו חילוף חומרים איטי שורף מעל 1200 ביום
עדיף לאכול יותר מ1000... תוסיפי קצת