תשובה אחת
תראי, לעבוד זה תמיד טוב, השאלה היא האם את מסוגלת לזה ויכולה לעמוד בעומס?
כי אם כן אז לכי על זה.

אם לא יתאים לך מקסימום תתפטרי.