3 תשובות
זה יהיה עמוס...
כיתה ז לא כיתה קשה, הרגשתי שבקושי הייתי צריכה לפנות זמן ללימודים
אבל כל אחד זה שונה וזה תלוי בלחץ שתחווי
בכל מקרה אני חושבת שפעמיים בשבוע זה המקסימום גם מבחינת זמן והשקעה שזה גוזל וגם מבחינת כסף שאת מפילה על ההורים שלך
אנונימית
שואל השאלה:
הכסף לא קשור, זה בא עם הבית ספר
אנונימית