תשובה אחת
תקשיבי באמת שזה שטויות. אני לא למדתי כל השנה ושבועיים למתכונת תפסתי את עצמי בידיים ובבגרות הוצאתי הכי גבוה בשכבה. את פשוט צריכה ללמוד את כל היצירות טוב ופשוט לחרטט. תסמני בבגרות בכל שאלה שאת עושה מה בדיוק מבקשים במרקרים שונים כי הם מבקשים כמה דברים בכל שאלה וזהו. העיקר שלא תחזרי על עצמך שוב ושוב במילים אחרות.
יש גם מיקוד שהוציאו לבגרויות תשפב ויש חומר שהורידו בספרות אז תסתכלי.