4 תשובות
תני לה הרגשה שאת תמיד שם בשבילה ושהיא אהובה
אנונימית
אם יש לך אפשרות אז תהיי לצידה, תראי לה את הצד היפה שבחיים
תלכו לסרט מצחיק ותקנו גלידה זה תמיד משפר מצב רוח
תדברי איתה גם על בעיות שיש לך ככה היא תרגיש בעלת משמעות כי מן הסתם שתרצה לעזור לך
ואני אומרת את זה בתור אחת שהייתה במקום של חברה שלך, זה הכי מעודד שיש
בהצלחה ❤
תלכו לסרט מצחיק ותקנו גלידה זה תמיד משפר מצב רוח
תדברי איתה גם על בעיות שיש לך ככה היא תרגיש בעלת משמעות כי מן הסתם שתרצה לעזור לך
ואני אומרת את זה בתור אחת שהייתה במקום של חברה שלך, זה הכי מעודד שיש
בהצלחה ❤
חוק מספר 1 :
לא להתנהג כמו המשטרה הרווחה והרופאים
חוק מספר 2 :
לא לתת לה ללכת למיון/להתאשפז (אני הייתי שם זה חרא מקום שזורקים ילדים לא בסדר בנפשם לגטו)
חוק מספר 3 :
לא לתת לה לפגוע בעצמה ולהגיד לה שאת אוהבת אותה ולעזור לה
חוק מספר 4 :
*רק* אם באמת חברה שלך פוגעת בעצמה ומזיקה לעצמה עד כדי כמעט מוות או שבאמת הולכת להתאבד ואת יודעת את זה תדווחי. אף אחד לא מבין שאשפוז זה בעצם התעללות.
לא להתנהג כמו המשטרה הרווחה והרופאים
חוק מספר 2 :
לא לתת לה ללכת למיון/להתאשפז (אני הייתי שם זה חרא מקום שזורקים ילדים לא בסדר בנפשם לגטו)
חוק מספר 3 :
לא לתת לה לפגוע בעצמה ולהגיד לה שאת אוהבת אותה ולעזור לה
חוק מספר 4 :
*רק* אם באמת חברה שלך פוגעת בעצמה ומזיקה לעצמה עד כדי כמעט מוות או שבאמת הולכת להתאבד ואת יודעת את זה תדווחי. אף אחד לא מבין שאשפוז זה בעצם התעללות.
היי יקרה,
נשמע שאת בסיטואציה מלחיצה ומטלטלת. משערת שאת מרגישה חסרת אונים אל מול הדיבורים והמעשים הקשים של חברתך, נראה שאת מבינה כי מוטלת על כתפיך אחריות גדולה וכבדה לשלומה.
יקרה האם חשבת לשתף את הוריה או אדם מבוגר שאת סומכת עליו במה שקורה כמו מורה או יועצת בית הספר. אם אין משהו כזה בסביבתך, אנא פני למוקד 118 של הרווחה, אפשר גם לדווח באופן אנונימי במוקד 105.
כמו כן, מזמינה אותך אם תרצי לצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. נוכל לחשוב יחד על דרכים שכאלו להמשיך ולסייע לה וגם לך..
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מחכים לך,
מתנדבת סה"ר
נשמע שאת בסיטואציה מלחיצה ומטלטלת. משערת שאת מרגישה חסרת אונים אל מול הדיבורים והמעשים הקשים של חברתך, נראה שאת מבינה כי מוטלת על כתפיך אחריות גדולה וכבדה לשלומה.
יקרה האם חשבת לשתף את הוריה או אדם מבוגר שאת סומכת עליו במה שקורה כמו מורה או יועצת בית הספר. אם אין משהו כזה בסביבתך, אנא פני למוקד 118 של הרווחה, אפשר גם לדווח באופן אנונימי במוקד 105.
כמו כן, מזמינה אותך אם תרצי לצ'אט של סה"ר (סיוע והקשבה ברשת) אחד המתנדבים יהיה שם בשבילך לשיחה אישית ואנונימית. נוכל לחשוב יחד על דרכים שכאלו להמשיך ולסייע לה וגם לך..
אני מצרפת את הלינק לאתר, אפשר להתחבר גם מהנייד.
מחכים לך,
מתנדבת סה"ר
קישורים מצורפים:
באותו הנושא: