7 תשובות
מאמן למה?
שואל השאלה:
אקרובטיקה
אנונימית
שואל השאלה:
כן אני גם בעתודה
אנונימית
שואל השאלה:
איפה היא מתאמנת?
אנונימית
שואל השאלה:
אגד אני לא לוקחת את זה קשה סתם רציתי לראות מה חושבים על זה פה
אנונימית
שואל השאלה:
אבל את צודקת הם תמיד ככה בענף הזה
אנונימית
כן כאילו שלא תביני לא נכון זה לא בסדר אבל ככה זה בענף הספורט הזה גם חברה שלי נמצאת בעתודה (נראה לי) והמאמנת שלה כל הזמן אומרת להן דברים כאלה וגם דברים יותר קשים על המשקל וכאלה...