6 תשובות
לשים במקרר ולדעתי כן.
כן פשוט אל תתבלי אותו במלח או בשמו זית עכשיו, רק לפני שאת אוכלת
כן אבל אל תתבלי,שימי רוטב בצד ותכניסי את הסלט למקרר
כן, רק אל תתטבלי רק מחר כי כל הנוזלים יספגו ואז הוא לא יהיה טעים ככ
שואל השאלה:
להכין רוטב בקופסא נפרדת ולשפוך בבית הספר?
להכין רוטב בקופסא נפרדת ולשפוך בבית הספר?
כן, עדיף או בבוקר לפני שאת יוצאת
באותו הנושא: