24 תשובות
קנאים...די לקנא לי די לקנא לי די לקנא לי
ממיזוגניה
לא רק בלונדינית
וקנאה
משום שהן נחשבות יפות ופוטוגניות, אז ישנה הנחה שהן מחסרות במעלות אחרות, בייחוד בהשכלה ובתבונה. מובן שיש בלונדיניות לא יפות מחד גיסא, ומאידך גיסא בלונדיניות שהן גם יפות וגם חכמות.
כי יש סטיגמה שאם את יפה את לא יכולה להיות גם חכמה ביחד... זה או שקיבלת יופי או שקיבלת חוכמה, ואם קיבלת את שניהם את שבורה כאילו בגלל שנולדת עם יותר מדי מעלות. כמובן שזה בולשיט, צבע שיער לא מעיד על טיפשות/חוכמה
אומרים את זה גם בגלל מרלין מונרו שהייתה כביכול הבלונדינית הטיפשה בסרטים שהיא שיחקה בהם
שואל השאלה:
^^כל מה ששקד אומרת קדוש
לא יודעת....
אבל כל הבלונדניות שאני מכירה אהבלות
לא רק בלונדינית גם מתולתלות אומרים עליהם סתם חראטות
הסטיגמה הזאת טועה, פשוט מאוד
בלונד זה ממש יפה, ועוד הגעתם לחד קרן מנצנץ לא זה עבר את הגבול
כי הן היו נחשבות הכי יפות והמודל יופי ותמיד גברים מצליחים רצו להיות איתם ואז הם פשוט הפכו לעקרות בית מטומטמות חסרות השכלה, לא בקטע רע זה פשוט באמת מה שהן היו
אנונימית
זה התחיל מזה שגברים פעם אהבו נשים בלונדיניות, והם אהבו נשים טיפשות שלא חושבות ומטומטמות, עד היום הטייפקאסט נשאר
^^^^ככה זה נראה ,ולא בקטע רע אני לא מאמינה בסטיגמה הזאת פשוט ככה זה נראה לי ואם זה לא אז סחטיין
אנונימית
כי בדיחות על בלונדיניות זה מצחיק
מהסרטים נראה לי
לכל מי שאומר פה שזה בגלל שכל הבלונדינית עם עיניים כחולות הן מהממות וסנוביות
שתדעו שאני בלונדינית עם עיניים כחולות ואני ממש לא יפה או סנובית
אנונימית
ראו הרבה בלונדיניות סתומות.
חיים שלי חד קרן הכי יפה שיש
חוץ מה20 בפיזיקה אני באמת לא כזאת סתומה
אני בלונדינית ויאו
מי יישמע כולה טעמתי קקי של כלב שחברה שלי אמרה לי שזה שוקולד
לפחות לא דרכתי עליו יאו
שואל השאלה:
אני מתת^^
מה איך הגעת לחמות
מה נראה לי שהאהבלים זה אתם
אנונימית