29 תשובות
סתם גזענים
האמת שזה נכון בדרכ
כמו שיש סטיגמות ליהודים שיש להם אף ענק וחלקם אין
זה לא סטיגמה זה פשוט גן שלחלק מהשחורים יש ולחלק אין
זה כמו שאומרים שליהודים יש אף גדול
לחלק יש לחלק אין
זה כמו שאומרים שליהודים יש אף גדול
לחלק יש לחלק אין
אנונימית
סטיגמות , אנחנו מוקפים בסטיגמות, וממליצה להגיד עור כהה או מי עור כהה נראלי יותר מכבד
את האמת שזה די נכון...
רוב השחורים שראיתי הם עם אף רחב
אין פה שום קשר לגזענןת
רוב השחורים שראיתי הם עם אף רחב
אין פה שום קשר לגזענןת
סתם סטיגמה כמו שליהודים יש אף גדול לא הכל נכון
שואל השאלה:
^^מה אתה משקר ?
כל הטיקטוק שלי זה אנשים שחורים ויש להם אף יפה ממש לא רחב
^^מה אתה משקר ?
כל הטיקטוק שלי זה אנשים שחורים ויש להם אף יפה ממש לא רחב
אנונימית
אני לא משקר , אמרתי "שרוב השחורים שראיתי"
שואל השאלה:
אבל סטיגמות באות מאיפשהו.. נגיד אצל יהודים באמת אף נשרי זה אף שנפוץ במזרח התיכון גם לערבים יש אותו אבל כן זה לא לכולם
אבל אף רחב לא ראיתי אצל שחור אחד
אז לא מובן לי מאיפה הסטיגמה הזאת באה
אבל סטיגמות באות מאיפשהו.. נגיד אצל יהודים באמת אף נשרי זה אף שנפוץ במזרח התיכון גם לערבים יש אותו אבל כן זה לא לכולם
אבל אף רחב לא ראיתי אצל שחור אחד
אז לא מובן לי מאיפה הסטיגמה הזאת באה
אנונימית
האמת שזה די נכון.
שואל השאלה:
^אתה אומר את זה כי אתה ראית?
^אתה אומר את זה כי אתה ראית?
אנונימית
אני בת וכן
אני יכול גם להגיד לך גם שאת שקרנית כי ראית שחורים אם אף קטן -_-
את פשוט מנסה לצאת צודקת
את פשוט מנסה לצאת צודקת
^מסכימה
זה לא מקטע של גזענות, אני האחרונה שאהיה גזענית אבל זאת פשוט עובדה
זה לא מקטע של גזענות, אני האחרונה שאהיה גזענית אבל זאת פשוט עובדה
מסכים^
שואל השאלה:
אני ממש לא משקרת
אתה מוזמן להיכנס לטיקטוק ולראות
אני ממש לא משקרת
אתה מוזמן להיכנס לטיקטוק ולראות
אנונימית
אני גם בטיקטוק אני אומר לך ורוב השחורים שראיתי בעלי אף רחב
^^^את מוזמנת גם את להכנס ולראות
יש גם ניתוחי אף את יודעת
יש גם ניתוחי אף את יודעת
והטיקטוק זה לא האוכלוסייה השלמה של השחורים בעולם לידיעתך-_-
שואל השאלה:
אז אתם אומרים שאין שחורים עם אף קטן או אף אחר צר?
אז אתם אומרים שאין שחורים עם אף קטן או אף אחר צר?
אנונימית
מה הקשר יואו
יורד לי האייקיו בשיחה הזאת באמת
זה נראה כאילו את מנסה להוציא אותי גזען או לא בסדר
שואל השאלה:
אולי יש גם עם אף רחב אבל זה פחות נפוץ
אולי יש גם עם אף רחב אבל זה פחות נפוץ
אנונימית
ההפך זה יותר נפוץ
אומרים את זה על אפרו אמריקאים וזה נכון זה לא סטיגמה
אצל אתיופים זה לא
אצל אתיופים זה לא
אנונימית
שואל השאלה:
^בטיקטוק רוב האנשים אצלי בפוריו הם מחול ומופיעים לי הרבה שחורים ואין להם אף רחב.
ומה זה אומרים על אפרו אמריקאים ולא על אתיופים חח? אתיופים הם גם שחורים, ניגרים הם גם שחורים,קנייתים גם שחורים
כל האנשים מאפריקה הם שחורים לא רק אפרו אמריקאים מותק
^בטיקטוק רוב האנשים אצלי בפוריו הם מחול ומופיעים לי הרבה שחורים ואין להם אף רחב.
ומה זה אומרים על אפרו אמריקאים ולא על אתיופים חח? אתיופים הם גם שחורים, ניגרים הם גם שחורים,קנייתים גם שחורים
כל האנשים מאפריקה הם שחורים לא רק אפרו אמריקאים מותק
אנונימית
יאוו אמרו לך שאת ראש בלטה?
לא כל העולם נמצא בפוריו שלך.
וואלה אף רחב אצל כההי עור זה נפוץ יותר מאף צר.
ואת מנסה להוציא רותנו גזענים. רציני את לא בסדר
לא כל העולם נמצא בפוריו שלך.
וואלה אף רחב אצל כההי עור זה נפוץ יותר מאף צר.
ואת מנסה להוציא רותנו גזענים. רציני את לא בסדר
באותו הנושא: