11 תשובות
אין שום שנאה.
אם תסתכל אצל דתיים זה הפוך.. האשכנזים נוטים לשנוא את המזרחים..
לא פעם ולא פעמיים יצא לי לשמוע אשכנזי חרדי שאומר שהם 'עילוי' ויש להם ראש לתורה לעומת מזרחים..
לא פעם ולא פעמיים יצא לי לשמוע אשכנזי חרדי שאומר שהם 'עילוי' ויש להם ראש לתורה לעומת מזרחים..
כי הם אנשים קרים ולא חברותיים.
תרבות שונה ולא מתחברים אליה. אין לי חבר טוב אשכנזי
תרבות שונה ולא מתחברים אליה. אין לי חבר טוב אשכנזי
אנחנו לא אנשים קרים, אנחנו פשוט אנשים תרבותיים
לא שונאים אתכם ,אני נציגה של תימנים(:
^ למה כי אנחנו לא????
הילדה הכי צנועה בעולם
לא אומרת שאתם לא.
לכל אחד יש את התרבות שלו.
וזה שאומרים שאנחנו אנשים קרים, זה לא נכון, אנחנו פשוט תרבותיים (זאת התרבות שלנו וזה בהכרח רע אפשר להסתכל על זה מכמה זוויות)
לכל אחד יש את התרבות שלו.
וזה שאומרים שאנחנו אנשים קרים, זה לא נכון, אנחנו פשוט תרבותיים (זאת התרבות שלנו וזה בהכרח רע אפשר להסתכל על זה מכמה זוויות)
קנאה?
סכסוכים מן העבר, שוני בתרבויות
לא כולם שונאים את כולם
לא כולם שונאים את כולם
כשהמזרחים עלו היה יחס ירוד אליהם והאשכנזים התנהגו כאילו הם עליונים וההשפעות של היחס הזה ניכרות היום. כמו כן לא כולם שונאים אשכנזים בעדות
באותו הנושא: