15 תשובות
פרידה תמיד כואבת..
שואל השאלה:
איך התגברת
אנונימית
יש כמה, אבל פרידה, מוות של דוד, ודברים שהם פחות או יותר כמו פרידה כאילו נגיד כמעט זוגיות ובסוף ניתוק קשר.

איך התגברתי, עם הזמן
ואי באמת שאין איך
זה הזמן
רחוק מהעין רחוק מהלב זה באמת לא קלישאה
הרבה ולא יודעת אני גם מנסה למצוא תשובה
נולדתי, עדיין לא התגברתי
עברתי משהו בחיים שלא ממש נעים לפרט אבל זה כאב מאוד רק רציתי שזה יעבור!!
מוות כפול..
מוות של אחותי הקטנה
לא התגברתי
זאת הבעייה
בדידות... הייתי בחוג ריקוד ולא הייתה לי שם אף אחת חוץ ממישהי שדיברה איתי פעם ב... זה היה כואב...
לשאלתך, לא באמת התמודדתי. פשוט פרשתי מהחוג אחרי שנגמרה השנה.

אני יודעת שזה לא נשמע קשה במיוחד אבל הייתי שם שש שעות בשבוע וזה היה למשך כמעט שנה. לא היה כיף בלשון המעטה
אנונימית
אה, ואיך התגברתי, פשוט זה נתן לי חוסן נפשי ולדעתי אם לא זה לא הייתי נהפכת למי שאני היום!!!
ואתה יודע שהתגברת על זה כשתוכל לספר את הסיפור שלך מבלי לבכות.
שאני והאקסית שלי נפרדנו היא הייתה הדבר הכי טוב שקרה לי אבל היה משהו שלא הסתדר ונפרדתי ממנה ובאמת שזה היה הטעות הכי גדולה שהייתה לי אבל באותו זמן הכי טובה, באמת שזה היה ב2019 ולומר תאמת עדיין אני אוכל את עצמי ותוהה אם זאת הייתה ההחלטה הנכונה או לא.
כתבתי שאלה שבה ביקשתי עזרה לגבי משהו שגרם לי להיות עצוב אז עדיין לא התגברתי על זה
אנונימי
זה שהיא מאוהבת בחברה הכי טובה שלי וזה שחתולים שהיו איתי כל החיים נפטרו וגם הסבים ועכשיו סבתא שלי מידרדרת וזה שאני טרנס במשפחה הומופובית אבל עכשיו פניתי לעזרה