17 תשובות
תחזור עוד פעם על הכל וגם אם תכשל הכל בסדר כולנו נכשלים פעם בחיים פשוט פעם הבאה אולי תנסה מורה פרטי
אנונימי
שואל השאלה:
יש לי מורה פרטי ועדיין בפעמיים הקודמות לא הצלחתי במתמטיקה,בכל שאר המקצועות אני בסדר אבל עם מתמטיקה קשה לי
יש לי מורה פרטי ועדיין בפעמיים הקודמות לא הצלחתי במתמטיקה,בכל שאר המקצועות אני בסדר אבל עם מתמטיקה קשה לי
אנונימי
תדליק נר
כמה יחידות אתה אם אפשר לשאול?
אנונימי
שואל השאלה:
4 יחידות,כיתה יא
4 יחידות,כיתה יא
אנונימי
שואל השאלה:
^^^ חחח בטח
^^^ חחח בטח
אנונימי
חשבת על לרדת ל3? אני ב3 וזה לא כזה נורא כמו שכולם חושבים
אנונימית
שואל השאלה:
כן,חשבתי.
אני מניח שאם אכשל במבחן הבא אז אולי אני כבר ארד כי זו שנה של בגרויות והכל
כן,חשבתי.
אני מניח שאם אכשל במבחן הבא אז אולי אני כבר ארד כי זו שנה של בגרויות והכל
אנונימי
בהצלחה❤
אנונימית
שואל השאלה:
תודה רבה
תודה רבה
אנונימי
בהצלחה בסטי! אתה הולך להיות אדיר, מילה שלי;)
אנונימית
שואל השאלה:
חחח אני מקווה,תודה על האמונה
חחח אני מקווה,תודה על האמונה
אנונימי
גם לי יש מחר
ואני ב4 יחל יב
וגם אני נראה לי אכשל :)
ואני ב4 יחל יב
וגם אני נראה לי אכשל :)
שואל השאלה:
טוב זה מאחוריי,אני רק מקווה שקיבלתי ציון סביר לפחות
טוב זה מאחוריי,אני רק מקווה שקיבלתי ציון סביר לפחות
אנונימי
שואל השאלה:
קיבלתי בסוף 68
קיבלתי בסוף 68
אנונימי
אני הזאתי שאמרה לך אולי לרדת ל3 יחל
ומאז קיבלתי 23 ב3 יחל
אז תתנחם בזה
ומאז קיבלתי 23 ב3 יחל
אז תתנחם בזה
אנונימית
שואל השאלה:
חחח האמת זה היה הציון הכי גבוה שלי במתמטיקה השנה פשוט קשה לי במקצוע הזה יותר ממקצועות אחרים.
תודה רבה על העזרה
חחח האמת זה היה הציון הכי גבוה שלי במתמטיקה השנה פשוט קשה לי במקצוע הזה יותר ממקצועות אחרים.
תודה רבה על העזרה
אנונימי
באותו הנושא: