8 תשובות
חח וואי גם לי יש מחר
תלמד!
יאלה עוף מפה ושב ללמוד :)
same
עידוד
אם לא תילמד אתה לא תצליח במבחן ואם לא תצליח במבחן הציון בתעודה יהיה גרוע ואם הציון בתעודה יהיה גרוע יהיה לך קשה להצליח ואם יהיה לך קשה להצליח יהיה לך קשה למצןא עבודה ואם יהיה לך קשה למצוא עבודה לא יהיה לך איפה לגור ואם לא יהיה לך איפה לגור אתה תגור ברחוב ואם תגור ברחוב לא יהיה לך מה לאכול ולעשות צרכים ואתה תמות.
אז לך ללמוד(:
אז לך ללמוד(:
שואל השאלה:
משכנע/
משכנע/
אנונימי
בחשבון?אם כן גם לי
באותו הנושא: