8 תשובות
חח וואי גם לי יש מחר
תלמד!
יאלה עוף מפה ושב ללמוד :)
אם לא תילמד אתה לא תצליח במבחן ואם לא תצליח במבחן הציון בתעודה יהיה גרוע ואם הציון בתעודה יהיה גרוע יהיה לך קשה להצליח ואם יהיה לך קשה להצליח יהיה לך קשה למצןא עבודה ואם יהיה לך קשה למצוא עבודה לא יהיה לך איפה לגור ואם לא יהיה לך איפה לגור אתה תגור ברחוב ואם תגור ברחוב לא יהיה לך מה לאכול ולעשות צרכים ואתה תמות.
אז לך ללמוד(:
שואל השאלה:
משכנע/
אנונימי
בחשבון?אם כן גם לי