4 תשובות
שואל השאלה:
הוא עובר משהו, כן
אבל מה אני עושה לגבי המשיכה? ספאם לא ספאם
זה באמת מפריע לי
אנונימית
פיטום
אנונימי
שואל השאלה:
אני באמת חסרת אונים
תודה לכם
ותודה לכל מי שחשב שזה ספאם, מחמם את הלב
אנונימית
זה כנראה ספאם כי ראיתי אותו סגנון שאלה רק שגבר מתלונן על המראה של האישה
אם זה לא ספאם, אני הייתי נפרדת ממנו לטובתו אם אין משיכה, חבל להיות עם מישהו כשאת לא נמשכת אליו וחבל שאת עובדת עליו ככה
אלא אם כן את מוכנה לא לתת לזה מקום ביחסים שלכם ותעזרי לו להתמודד עם מה שהוא עובר