7 תשובות
שואל השאלה:
^^גם לא בשעת הדחק?
זה בגרות ולא יהיה לי מתי ללמוד
^^גם לא בשעת הדחק?
זה בגרות ולא יהיה לי מתי ללמוד
אנונימית
מבחינתי אפשר ללמוד, כי זה מסב לי צער. אבל תוכלי פשוט ללמוד בצאת שבת.
שואל השאלה:
^מה הכוונה מסב לך צער?
ובמוצאי שבת אין זמן הבנים חוזרים צריך לסדר את הבית
^מה הכוונה מסב לך צער?
ובמוצאי שבת אין זמן הבנים חוזרים צריך לסדר את הבית
אנונימית
אם אני הולכת לישון או צריכה לחפש משהו לעשות במקום ללמוד למבחן, זה מסב לי צער, ואחד אמיתי. זה הופך את השבת שלי לסיוט, נטו כי זה יכול להעביר לי חלק מהזמן בצורה טובה.
שואל השאלה:
תודה לכולכן שבת שלוםם
תודה לכולכן שבת שלוםם
אנונימית
חזיר
באותו הנושא: