10 תשובות
כנראה, אצלי לא
בשר על הבוקר? כבד מדי.
אצלי ספציפית לא, כנראה שאצל אחרים כן אני מניחה
אצלי ספציפית לא, כנראה שאצל אחרים כן אני מניחה
אצלי אוכלים חלבי
אני אוכלת כבד בצהריים ובעערב
לא מוזר
אולי קצת כבד אבל לא יודעת
אולי קצת כבד אבל לא יודעת
שואל השאלה:
בוקר שבת זה כזה 11-12
בוקר שבת זה כזה 11-12
אאה
אז פרה צהרים
נורמלי סוג של
אז פרה צהרים
נורמלי סוג של
האמת שזה נהוג ככה.
אנונימי
כן אצלי ההורים אוכלים בשר כל היום, נקניק בבוקר, בשר צלוי בצהריים ולפעמים בערב אבל לא תמיד הם אוכלים בערב
גם בישיבה שלי
באותו הנושא: