24 תשובות
זה טעים לי
בשר זה רצח
כי זה זול ונוח.
אוכלים
עם ריגשות אשם:[
עם ריגשות אשם:[
אבל זה רצח טעים
כי זה טעים
זה טעים רצח
זה טעים לי
ואם בשר זה רצח אז אני רוצחת סדרתית בלב שלם
ואם בשר זה רצח אז אני רוצחת סדרתית בלב שלם
שואל השאלה:
לא מפריע לכם שחיה נרצחה כדי שתהנו? (באמת שואלת לא מתוך שיפוטיות)
לא מפריע לכם שחיה נרצחה כדי שתהנו? (באמת שואלת לא מתוך שיפוטיות)
אנונימית
לא
^^לא במיוחד.
לא
לא
אני לא יודעת למה אבל לא מפריע לי בכלל
אני אוהבת בשר וטעים לי אז לא באמת אכפת לי מה עשו כדי לייצר לי את האוכל
זה נשמע ממש אנוכי אבל כן
אני אוהבת בשר וטעים לי אז לא באמת אכפת לי מה עשו כדי לייצר לי את האוכל
זה נשמע ממש אנוכי אבל כן
אנונימית
כי זה טעים.
וכן זה מפריע לי אבל העובדה שאני ועוד 1000 אנשים נפסיק לאכול בשר לא אומר שיפסיקו לרצוח חיות.
וכן זה מפריע לי אבל העובדה שאני ועוד 1000 אנשים נפסיק לאכול בשר לא אומר שיפסיקו לרצוח חיות.
אנונימית
כי אני יודע שלא רצחו אותה באשמתי
שמעי בלי בשר קשה לנו להתקיים
לבשר יש חלבון וויטמנים ברזל וכו
וגם בתכלס חיה גם הורגת חיה אז אין הבדל
לבשר יש חלבון וויטמנים ברזל וכו
וגם בתכלס חיה גם הורגת חיה אז אין הבדל
אנונימי
שואל השאלה:
^
יש גם ויטמינים במאכלים מהצומח ומה שאין אפשר להשלים עם כדורים. אולי בעבר היינו צדים את האוכל שלנו אבל היום זה תעשיות שאין בהם שום דבר טבעי ואנשים אוכלים הרבה יותר בשר ממה שהגוף שלהם באמת צריך וזו גם אחת מהתעשיות הכי מזהמות אקולוגית אם לא הכי מזהמת
^
יש גם ויטמינים במאכלים מהצומח ומה שאין אפשר להשלים עם כדורים. אולי בעבר היינו צדים את האוכל שלנו אבל היום זה תעשיות שאין בהם שום דבר טבעי ואנשים אוכלים הרבה יותר בשר ממה שהגוף שלהם באמת צריך וזו גם אחת מהתעשיות הכי מזהמות אקולוגית אם לא הכי מזהמת
אנונימית
לא תעשיית הדלקים הרבה יותר מזהמת
שואל השאלה:
^
בדקתי ותעשיית הבשר הכי מזהמת, תעשיית הדקלים אכן מזהמת ולדעתי מאכלים עם שמן דקלים לא נחשבים לטבעוניים
^
בדקתי ותעשיית הבשר הכי מזהמת, תעשיית הדקלים אכן מזהמת ולדעתי מאכלים עם שמן דקלים לא נחשבים לטבעוניים
אנונימית
איך אומרים פרות כאלה חמודות שבאלי לאכול אותן
זה שהיא מזהמת זה אמנם עצוב.
העניין איתה הוא שהיא הכי זולה, אני יכול לקנות את אותה כמות חלבונים וסוכרים דרך בשר בחצי מהמחיר של חומרי תחליף.
העניין איתה הוא שהיא הכי זולה, אני יכול לקנות את אותה כמות חלבונים וסוכרים דרך בשר בחצי מהמחיר של חומרי תחליף.
זה טעים וגדלתי על זה
כי זה טעים...
באותו הנושא: