התחברות
הרשמה
גם לכם יש הרגשה כזאת שאין לכם כוח לכלום ?
10 בדצמבר 2019, 20:05
עייפות
תשובה אחת
כן
A
Appel33
באותו הנושא:
דיכאון יכול להיות חרא הרגשה שאתה לא יודע למה אתה מרגיש שאין לך כוח לכלום?
אני מרגישה שנהייתי מכוערת לעומת עם איך שהייתי ניראית פעם,למה הרגשה שלי כזאת?
גם לכם יש הרגשה כזאת שתישארו רווקים לנצח או רק לי?
אני מרגישה הרגשה רעה כזאת ועצבים סתם ככה פשוט זה הורמונים?
יש לכם הרגשה שיש לכם הכל אבל אין בעצם כלום?
זה הגיוני שיש לי מן בחילה כזאת והרגשה של שכרות כשאני מדברת עם הקראש?
לפעמים יש לי הרגשה כזאת מוזרה ש
אי מרגישה לפעמים שעוד מישהו איתי בחדר.גם לכם יש הרגשה כזאת לפעמים?
האם בעצם המחשבות והרגשות שלנו הם סתם תגובות כימיות במוח ולמחשבות והרגשות שלנו אין חשיבות וערך לכלום?
איך הרגישה הנשיקה הראשונה עם חבר שלכם הרגשתם משהו או לא הרגשתם כלום?
גם לכם השיר הזה גורם להרגשה מוזרה ומעומעמת כזאת שאי אפשר להסביר?