8 תשובות
אני מצטער לא הבנתי כל כך את השאלה, עברתי את הצו הראשון עצמו לפני איזה שבועיים ואני זוכר את השאלה הזאת באתר אבל אני צריך שתכתבי אותה ברור יותר בבקשה
i'
אין אפשרות של אחרי כיתה י'?
שואל השאלה:
זה מה שהיה רשום אם ענית על זה מה לענות אם אני בת 16 ובכיתה יא
אנונימית
שואל השאלה:
אין אפשרות של אחרי כיתה י
אנונימית
כשאת בוחרת באפשרות "אלמד במסגרת אחרת" זה לא פותח לך עוד אופציות כמו בחירת כיתה וכאלה?
i'
שואל השאלה:
לא
אנונימית
יש לך בביתספר מין כזאת רכזת או חייל/ת שבאה כדי לעזור לילדים עם הצו הראשון? אלינו לביתספר הגיעה ונתנה את המספר שלה למקרה שיהיו שאלות, תבדקי אם יש
i'
את יכולה גם לשאול עוד ילדים שאת יודעת שעושים את השאלון באתר והולכים לצו הראשון הקרוב
i'