5 תשובות
אולי אבל כולם לחוצים כי זה המבחן הראשון של הצבא אז הם מודעים לזה הכל טוב
המבחן קל וכל עוד אתה יודע עברית אתה תקבל ציון גבוה, הכל טוב.
גם אצלי זה היה ככה גימגמתי הכל וקיבלתי 8
אם עשית הכול כמו שצריך, אין סיבה שלא תקבלי 8. לא מורידים ניקוד על גמגומים/תקיעות.
מאמינה שתקבל 8!! מי שדובר עברית מקבל 8!
באותו הנושא: