התחברות
הרשמה
מי שעשה חיסון ראשון כנסו
אני יודעת שלכל בן אדם זה שונה אבל כאב לכם אחר כך ? כי עשיתי היום ומתחיל טיפה לכאוב לי ואני ממש לחוצה כי לא באלי שיכאב לי
3 באוקטובר 2021, 15:49
COVID 19
3 תשובות
בחיסון הראשון הייתי חולה ליום אחד הכל בסדר
T
The-neighbourhood
לא כאב לי בראשון רק בשני כאב אבל יש כאלה שזה הפוך אצלם
ע
ערפדי
קצת
מ
מילפקוואי
באותו הנושא:
כל מי שעשה את חיסונים של טטנוס ופפילומה כנסו!
מה אתם חושבים על זה שהמשפחה של נתניהו הראשונים בארץ שעושים את החיסון כנסו
למי שעשה את החיסון של הטטנוס והפפילומה כנסו
מי שעשה חיסון לקורונה כנסו
מי שעשה חיסון בכיתה ח פליז כנסו
יש לי היום מנה שנייה ובחיסון הראשון התעלפתי,כנסו
מי שעשה חיסון שלישי כנסו
מי שעשה חיסון לכיתה ח כנסו
מי שעשה את שני החיסונים כנסו
כל אלה שלא עשו חיסון כנסו שניה
כשהלכתי להתחסן חיסון שלישי הייתי יחד עם חבר שהוא לא עשה את החיסון הראשון.