10 תשובות
זה מזרים להם דופמין למוח כמו כל סם אחר
יש אנשים שפשוט צמאים לצומת לב שהם לא מרגישים מספיק טוב עם עצמם אז הם כל הזמן מחפשים לצאת הכי טוב ולהיות עם הכי הרבה עוקבים ולייקים בשביל לכסות מן חלל ריק. אני אומרת כי גם אני הייתי ככה
זה גורם לתחושת כוח ולתחושת השפעת קהל
זה גורם להם להרגיש נאהבים
עולם השקר שמחה רגעית
איי הדור של היום...עצוב...
אנונימית
מזרים...
זה נותן תחושת גאווה וסיפוק
גם אני נעלבת שלא מחזירים לי עוקב
אנונימית
לא אכפת לי אם לא מחזירים לי עוקב אחר תלוי מי