6 תשובות
עם זה מנחם אותך גם אני שונאת אנשים שאובססיבים לעוקבים
אממ כע יש בזה משהו אבל שכל אחד ייעשה מה שהוא עושה אני לא באמת מתעסק בזה כל-כך
שתמשיכי להיות מי שאת.
אנשים כאלה לא אמורים לעניין אותך למרות שזה באמת עצוב !
ואיי אמאלה כןן. גם אני לא סובלת כאלה. נחמד שיש להם הרבה עוקבים אבל אם נגיד אני לא פעילה ולא מאשרת הרבה אז אין לי הרבה עוקבים, למה אנשים בכלל מתייחסים לזה? אשכרה מישהו הפסיק לדבר איתי בגלל שהוא חשב שאני עמוד פיקטיבי כי אין לי הרבה עוקבים. *facepalm*
מסכימה לגמרי. לכל האנשים שאני מכירה שרוצים להוריד אינסטגרם אני אומרת להם תמיד לא להוריד כי הם יתמכרו, ואז אחרי שהם מורידים בכל זאת ולא מקשיבים לי, כל יומיים הם מצלמים את העוקבים החדשים שלהם
שואל השאלה:
לי יש אינסטגרם ואני כן "מכורה" לפוסטים וכו... אבל לא מכורה לעוקבים כאילו מה יש לאנשים היום
אנונימית