13 תשובות
כדי שהם ירגישו טוב עם עצמם ועם איך שהם נראים. זה לא בהכרח בדביל אחרים זה גם בשביל עצמם
אנונימית
חוסר ביטחון פלוס תעמולה אינסופית
ביטחון עצמי
כי זה הנורמה החברתית נשמה של זברה
שואל השאלה:
אבל אצל רוב האנשים זה ממש הורס להם את החיים ונותן להם הפרעות אכילה...
אנונימית
אממ כי זה בעיקרון יותר אסטטי ויפה בשבילם לדעתי
הכל תלוי בדרך ובצורה שהם יורדים במשקל.
לא הכל קשור להפרעות אכילה ^^
היי .
בדרך כלל היום כולם עושים את זה כדי לקבל הרבה מחמאות להיות מקובל כזה בחברה וכול זה אבל לפי דעתי זה סתם שטותי כזה קצת ולמה :
כי צריך להישאר מי שאתה ואיך שאתה ושיקבלו אותך ככה ולא רק בגלל איך שאתה מתלבש או בגלל המראה שלך .
כי זה די ברור שהאופי יותר חשוב מהיופי
אבל היום בגלל כול הסטיילים וכול הליבוש החדש אז באים בגלל המראה . וזה די עצוב .
(אני) רק בגלל המראה עשו אליי חרם
הם אמרו לי האופי שלך טוב אבל המראה לא מספיק בשבילנו ולא רצו לדבר איתי וזרקו אותי לצד .
זה פשוט עצוב
אבל תאמת יש כאלה שעושים את זה בגלל הפרעות אכילה גם ..
כי זה לא מסתדר להם הם הגוף שלהם ואז .. גם מזה זה יכול להיות
וזה קשה לצאת מזה .. מבין אותם לגמרי
אני חושבת שבכללי כול גוף יפה
אבל אנשים פשוט רוצים לרגיש טוב עם עצמם ויש כאלה חושבים שככה הם יקבלו יותר ביטחון
אני אישית חושב שזה נובע נטו בגלל שהחברה של היום ועם כל המדיה החברתית נוצר "אידיאל היופי" וזה שרזון זה הדבר הכי יפה שקיים, וכשרואים כל יום במדיה החברתית נשים/גברים חטובים, יפים, מאופרים, זה גורם לך לרצות להשתייך ולהיות יפה ולקבל מחמאות ותגובות טובות
אני כל כל מסכים איתך זה סתם מרדף אחרי משהו לא אפשרי