10 תשובות
תראי..אם כתבת משהו אובדני בטח שישלחו משטרה למרות שגם אני לא אוהבת את כל זה שהסטיפס נוקשה כאן
אני ממש מבין אותך ובגלל זה לא כתבתי מלא שאלות שרציתי לכתוב
אבל תנסי להבין את זה יש מקרים שזה באמת מנע התאבדות
אבל תנסי להבין את זה יש מקרים שזה באמת מנע התאבדות
שואל השאלה:
כתבתי שחברה אמרה לי ואיך אני יכולה לעודד אותה..
אבל הגזימו!
כתבתי שחברה אמרה לי ואיך אני יכולה לעודד אותה..
אבל הגזימו!
אנונימית
כן הם מלא פעמים מגזימים
תסבירי לאימא שלך שסטיפס עזר לך מאוד גם אם זה בלימודים או סתם כי הרגשת רע עם עצמך
תגידי לה שמזמינים ניידות במקרים חריגים ושזה קרה לעוד ילדים ואם טת רוצה תשתפי אותה למה זה קרה
תגידי לה שמזמינים ניידות במקרים חריגים ושזה קרה לעוד ילדים ואם טת רוצה תשתפי אותה למה זה קרה
שואל השאלה:
כן אבל כאן הם הלחיצו כל כך שזה ממש לא בסדר
כאילו דיברו איתי כבר וביי
אבל אחרי שבו מתקרים להורים שלי מה נסגר אנשים?
כן אבל כאן הם הלחיצו כל כך שזה ממש לא בסדר
כאילו דיברו איתי כבר וביי
אבל אחרי שבו מתקרים להורים שלי מה נסגר אנשים?
אנונימית
אני מבינה אותך בטירוף תקשיבי
בגלל זה אני לא פורקת פה יותר מידיי ולא חושפת יותר מידיי כי לפעמים יש פה הגזמה נוראית וכן אני יכולה להבין למה המון אנשים כועסים על זה, כי באיזשהו מקום זה לא בסדר לשחק ככה על האמון של המשתמשים אבל זה קורה, ואין לנו מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה, הכל בסדר עכשיו וזה עבר ולאט לאט יהפוך לזיכרון יותר ויותר ישן
בגלל זה אני לא פורקת פה יותר מידיי ולא חושפת יותר מידיי כי לפעמים יש פה הגזמה נוראית וכן אני יכולה להבין למה המון אנשים כועסים על זה, כי באיזשהו מקום זה לא בסדר לשחק ככה על האמון של המשתמשים אבל זה קורה, ואין לנו מה לעשות חוץ מלהמשיך הלאה, הכל בסדר עכשיו וזה עבר ולאט לאט יהפוך לזיכרון יותר ויותר ישן
אנונימית
שואל השאלה:
כן, אבל היא ממש אמרה לי שלא בשום אופן להיכנס לא משנה מה וזה באסה לי...
כן, אבל היא ממש אמרה לי שלא בשום אופן להיכנס לא משנה מה וזה באסה לי...
אנונימית
ברוב המקרים, מה שההורים מדריכים אותנו, זה בפועל הדבר העדיף. אם סופרים את הכל הכל, באופן כנה.
אז אם לפעמים זה הולך נגד משהו ממכר כמו סטיפס, אפשר לזרום עם ההורים, לא בטוח שההפסד שלך יהיה יותר מהתועלת.
בהצלחה עם הגמילה מכאן ;(
אז אם לפעמים זה הולך נגד משהו ממכר כמו סטיפס, אפשר לזרום עם ההורים, לא בטוח שההפסד שלך יהיה יותר מהתועלת.
בהצלחה עם הגמילה מכאן ;(
שואל השאלה:
תודה(:
תודה(:
אנונימית
באותו הנושא: