10 תשובות
הרבה
כשהוא לא בישיבה אז הרבה אבל כשהוא שם אז שעה וחצי בערך בלילה
ליטרלי כל היום
יש לנו שיחות של 17 שעות לפחות כל יום
דיברנו - (בלשון עבר)
כל היום בווצאטפ
הרבה
הוא גם איתי בשכבה אז כל יום בבצפר
וגם בצהריים
וגם בלילה , אומרים לילה טוב וזה
הוא בצבא, אז מתי שזמין, שלפעמים זה הרבה ולפעמים זה ממש כלום
אנחנו גרים ביחד, אז בכל רגע נתון.
אנונימית
בכל שנייה מהיממה