19 תשובות
כן והרבה
עם הדמיוני שלי?
כל דקה
אנונימית
יד שמאל תמיד כאן בשבילי
485
כל יום כל היום
שואל השאלה:
תענו רציני
אנונימית
כןן יש ימים שחופרים אבל אם אין זמן גם אם זה בקטנה להגיד איך עובר היום וזה, מתגעגעים תמיד
אנונימית
כן אבל הוא כמעט תמיד עסוק אז לא תמיד יוצא לדבר הרבה
היה לי עד לפני יומיים וכן היינו מדברים כל היום
חחח כשהייתה לי מישהי לפני שנה(הקשר הראשון והאחרון מאז לצערי)
אז הייתי מנסה ושולח לה הודעה כל יום בבוקר ובלילה אבל היא הייתה מסננת לפעמים עד לשבועיים או יותר :)
אז אפשר להגיד שכן דיברתי אבל לא קיבלתי תשובה בחזרה xd
שואל השאלה:
אנחנו מדברים בקושי וזה מחרפן
אנונימית
תנסי לפתח שיחה ; היי , מה קורה ? איך אתה ?
או לשלוח בוקר טוב בבוקר או לילה טוב בלילה
אז תדברי איתו על זה תגידי שאת רוצה לדבר איתו ואת מתגעגעת כשאתם לא מדברים הרבה, תגידי מה שיושב לך על הלב והוא בטוח יקשיב וישנה את זה כי הוא אוהב אותך לא? :)
שואל השאלה:
כאילו שלא ניסיתי לדבר איתו על זה.. הוא טוען שהוא עסוק אבל מחובר לפייסבוק וכל הזמן מעלה דברים
אנונימית
שואל השאלה:
וגם כשאני מנסה לפתח שיחה הוא עונה רק בלילה כשאני רדומה
אנונימית
אז או שתנסי שוב ותסבירי לו כמו שיגל אמר
או שאני לא כל כך חושבת שזה רעיון טוב .. אבל תנסי רק יום אחד , אל תשלחי הודעות - תני לו להתגעגע קצת .. אבל זה נראלי רעיון לא טוב כל כך כאילו כל המשחקי אגו האלה , פחות
זה בעייתי , בטח בסדר עדיפויות שלו רשתות חברתיות לפני קשר - לא דבר טוב
אבל חוץ מלדבר איתו על זה ולהגיד שזה פוגע/מעצבן אותך אין ממש מה לעשות לצערי..
^ מסכים עם מה שבר אמרה.
שואל השאלה:
אני יודעת שכרגע הוא בעיר אחרת עובד שבוע בערך.. אבל הורג אותי שהוא כל הזמן מחובר לוואצאפ לפייסבוק ולא דיבר איתי עד עכשיו
אנונימית
לא רוצה להיות רע/שלילי אבל אלא אם הוא "כלכך עסוק" יש מצב שהוא לא הכי בשבילך ואת צריכה לשקול מחדש את מה שבניכם?
אבל יש מצב שאני טועה d: