5 תשובות
על מה שעבר עליי ביום הזה או על כל מיני
זה תלוי.. אם יש נושאים שיותר חשובים אז נדבר על זה זה תלוי בכל זוג אבל בכללי אני וחבר שלי סוג של גיימרים כאלה אז אנחנו מדברים בעיקר על גיימינג
אני פשוט רושם מה איתך ומדברים על איך עבר היום וכמה שהוא היה מעניין ואז אני קולט שאין לי חברה עצוב
לא מדברים
על הכל