4 תשובות
אני גם ככה
תני כיף
יהיה טוב אחות
תני כיף
יהיה טוב אחות
אולי העומס והלחץ והמחשבות של כל היום מציפות אותך בלילה וגורמות לך ככה להיות עצובה
הכל בסדר התקופה הזאת נורא מבלבלת והמון אנשים מרגישים ככה
אל תחשבי שרק את ככה . מתי שאת מתחילה להיות עצובה תנסי אולי לחשוב על דברים משמחים שקורים לך עכשיו
אל תחשבי שרק את ככה . מתי שאת מתחילה להיות עצובה תנסי אולי לחשוב על דברים משמחים שקורים לך עכשיו
שואל השאלה:
ניסיתי באמתת שניסיתי,^
ניסיתי באמתת שניסיתי,^
אנונימית
באותו הנושא: