3 תשובות
היי, מהממת!
מוזמנת לפרטי בשמחה אם את רוצה לדבר:)
תקחי דף, תכתבי עליו כל מה שמציק לך, את כל המחשבות שלך. תשימי אותו בצד ותחזרי אליו מחר.
תקראי אותו ואולי תביני.
בכל מקרה, מותר גם להרגיש ככה, מותר לבכות, והכל טבעי.
אנונימית
היי :) אני פה בשבילך