4 תשובות
לא, תשים לב תמיד שאתה נשאר על המשקל המטרתי שלך
חד משמעית כן. להוציא להוציא להוציא.
שואל השאלה:
לא הייתי אומר מטרה קרובה ירדתי 30 קילו בלי להשוויץ
לא הייתי אומר מטרה קרובה ירדתי 30 קילו בלי להשוויץ
כן, לא צריך להיות אבססיבי למשקל שלך, עשית תהליך כל הכבוד!
אולי בחודש הראשון תשקל מדי פעם רק לראות שאתה שומר על המשקל בערך אבל לא צריך לשמור אותו בחדר ולהישקל כל הזמן.
אולי בחודש הראשון תשקל מדי פעם רק לראות שאתה שומר על המשקל בערך אבל לא צריך לשמור אותו בחדר ולהישקל כל הזמן.
באותו הנושא: