12 תשובות
גיל ההתבגרות
אני גם היתיי בתקופה הזו בגיל הזה,
אבל אני יכולה לגלות לך שזה יעבור.
הייתי חותכת, מתעצבנת , שונאת אנשים
בוכה ליד המיטה מבלי שמישהו ישים לב אליי,
הייתי זקוקה למישהן לדבר איתו על מה שעל ליבי
לפרוק למישהו, זה הפיתרון
הפיתרון הוא להגיד לקרובים שקשה לך שאתה לבד
זה לא משהו רע! תלוי למי אומרים.
למה אתה עצוב יש סיבה? חייבת להיות.
אני פה לעזרה חבריהטוב <3
אבל אני יכולה לגלות לך שזה יעבור.
הייתי חותכת, מתעצבנת , שונאת אנשים
בוכה ליד המיטה מבלי שמישהו ישים לב אליי,
הייתי זקוקה למישהן לדבר איתו על מה שעל ליבי
לפרוק למישהו, זה הפיתרון
הפיתרון הוא להגיד לקרובים שקשה לך שאתה לבד
זה לא משהו רע! תלוי למי אומרים.
למה אתה עצוב יש סיבה? חייבת להיות.
אני פה לעזרה חבריהטוב <3
מבינה אותך, תראה אתה מוזמן לדבר איתי על זה בפרטי אני ממש אשמח לנסות לעזור.
כרגע תנסה לחשוב אופטימי ולחשוב על לפחות סיבה אחת למה לא שווה לך לוותר על האושר שלך ולמה כדאי לך להילחם עבורו.
יהיה בסדר. תתעלה על זה.
כרגע תנסה לחשוב אופטימי ולחשוב על לפחות סיבה אחת למה לא שווה לך לוותר על האושר שלך ולמה כדאי לך להילחם עבורו.
יהיה בסדר. תתעלה על זה.
שואל השאלה:
אני מעריך את התגובות שלכם אבל אני לא מאלה שמדברים על דברים כאלה אבל בכל זאת תודה על העצות אתם מדהימים
אני מעריך את התגובות שלכם אבל אני לא מאלה שמדברים על דברים כאלה אבל בכל זאת תודה על העצות אתם מדהימים
אנונימי
אתה תתגבר על זה
בהצלחה❤
בהצלחה❤
שואל השאלה:
תודה
תודה
אנונימי
, תלמד לפרוק בפני מישהו, זה יעזור בעתיד,
תזכור אל תשמור בבטן ובלב כלוםם.
תזכור אל תשמור בבטן ובלב כלוםם.
שואל השאלה:
^^^^^^ זה בגלל סיבה שלא קשורה אליי זה קשור למשפחה שלי
^^^^^^ זה בגלל סיבה שלא קשורה אליי זה קשור למשפחה שלי
אנונימי
התגרשו, רבים? ..
שואל השאלה:
לא זה ולא זה עזבי זה רק יגרום לי לחשוב על זה יותר
לא זה ולא זה עזבי זה רק יגרום לי לחשוב על זה יותר
אנונימי
טוב סורי
שואל השאלה:
זה בסדר
זה בסדר
אנונימי