4 תשובות
ואי מצטערת בשבילך זה נשמע נורא❤ את כבר בת 17 יש לך אפשרות לרישיון ולעבוד אולי תחסכי ותעברי לדירה שכורה קטנה בעיר קרוב לבית ספר
אולי תפני לרווחה?
תתקשרי לרווחה.
אהבה שלי, אני מדווחת על השאלה. אולי הרווחה תצליח להגיע. אוהבת אותך עד אין סוף!
באותו הנושא: