5 תשובות
זה יחסית מוקדם, תעשי סיבוב בנתיים
לא נעים להיות ארבעים דקות סתם לשבת
האמת שזה לא ככ נעים, פשוט תשבי על איזה ספסל בחוץ.
שואל השאלה:
טוב היא ענתה לי ואמרה לי לבוא עוד חצי שעה ושבינתיים אלך לים חח
אנונימית
כייף לך תהני
שואל השאלה:
תודה :) אין לי מושג איפה הים פה אני סתם על ספסל חח
אנונימית