5 תשובות
זה יחסית מוקדם, תעשי סיבוב בנתיים
לא נעים להיות ארבעים דקות סתם לשבת
לא נעים להיות ארבעים דקות סתם לשבת
האמת שזה לא ככ נעים, פשוט תשבי על איזה ספסל בחוץ.
שואל השאלה:
טוב היא ענתה לי ואמרה לי לבוא עוד חצי שעה ושבינתיים אלך לים חח
טוב היא ענתה לי ואמרה לי לבוא עוד חצי שעה ושבינתיים אלך לים חח
אנונימית
כייף לך תהני
שואל השאלה:
תודה :) אין לי מושג איפה הים פה אני סתם על ספסל חח
תודה :) אין לי מושג איפה הים פה אני סתם על ספסל חח
אנונימית
באותו הנושא: