8 תשובות
שאת מצטערת אבל את לא בעניין
אנונימית
שאת רוצהקודם להכיר אותו
מה שאת מרגישה
שואל השאלה:
אני לא מרגישה אליו כלום ולא מעוניינת בו
אני לא מרגישה אליו כלום ולא מעוניינת בו
שואל השאלה:
הוא חופר רצח הוא לא הסגנון שלי
הוא חופר רצח הוא לא הסגנון שלי
שואל השאלה:
זה בסדר לכתוב לו
אממ אוקיי..?
זה בסדר לכתוב לו
אממ אוקיי..?
לא ממש לא
אנונימית
תכתבי לן סליחה אבל את לא בקטע ותנסי לרכח את זה בבטוח תמצא מישהי שמתאימה לך וכאלה..
באותו הנושא: