4 תשובות
בסיס פתוח ותלוי בתפקיד את צריכה לעשות גם משמרות לילה. אני הייתי עושה שם יומיות+לילה אחד בשבוע+ סגירת שבת מלאה כל שבועיים.
שואל השאלה:
סמבצית
סמבצית
אנונימית
אז כן סמבצים עושים גם סגירות אז אני מניחה שיהיה לך בערך כמו שהיה לי, רוב הסמבצים שהכרתי משם היו סוגרים בערך אותן סגירות כמוני.
אבל קחי בחשבון שהייתי שם בחיל הים וזו יחידה מבצעים שם אז אולי זה שונה ביחידות האחרות.
באותו הנושא: