התחברות
הרשמה
איך זה לשרת בבור בקרייה? מתרגלים?
22 באוקטובר 2020, 12:38
חיילים
גיוס
תפקידים
שירות צבאי
צה"ל
תשובה אחת
כן, בדרך כלל קר שם ואין קליטה כלכך אבל מתרגלים
S
Sorceress
באותו הנושא:
מה צריך לעשות כדי לשרת בקריה?
בקרייה משרתים בנים חתיכים? כדאי לשרת שם?
איפה זה הקרייה? שאומרים הוא משרת בקרייה
איך מגיעים להיות בקרייה בתל אביב? זה נראה לי גן עדן לשרת ליד עזיראלי ולהיות בתל אביב
מה זה אומר "לשרת בקרייה"? איפה זה?
איך זה לשרת בקריה ?
בסוף מתרגלים להכל, בסוף מתרגלים?
אנשים שמשרתים בקרייה
כשאומרים לשרת (בצבא) בקרייה למה מתכוונים? מה זאת אומרת בקרייה?
אפשר לשרת בקרייה בתפקיד של ג'וב אם אני בת עם דפר 30 וקבא 47?
מישהו משרת פה בקרייה ויודע איפה האפסנאות שם?