התחברות
הרשמה
בקרייה אני יכולה להכיר מישהו? אם כן אז איך ? כי זה בסיס פתוח
20 בנובמבר 2020, 16:56
שירות
תפקידים בצה"ל
חסרונות
2 תשובות
מה הבסיס זה אתר הכרויות יש שילוב ראוי תרגעי שלא יתפוס אותך קצין ויעלה אותך משפט בגין שילוב ראוי
N
Nadav30
אפשר להכיר ביחידה או במבנה
S
Sorceress
באותו הנושא:
אני בבסיס פתוח ולא מצליחה להכיר חברים
בקרייה אני יכולה להכיר מישהו?
אחת ולתמיד, איך חייל, שכל החברים שלו תקועים בבסיס בסוף העולם, יכול להכיר אנשים חדשים?
אני משרת בקרייה..בערב ראש השנה אני הולך לבסיס או שיש לי חופש..?? ועוד דבר..בחגים אני מגיע לבסיס או לא???
יש לי תפקיד של יומיות ותש 7, איך אני יכולה לדעת באיזה בסיס ישבצו אותי? נגיד בקרייה או בתל השומר וכו
יצא לכם להכיר חבר טוב באופן מקרי לחלוטין?
אפשר לצאת מתפקיד בקרייה לבסיס סגור??
מישהו יכול להגיד לי מה זה כל ה: בסיס ראשון, בסיס שני, בסיס שלישי?
אם אני רוצה לסגור בסיס בקריה אני יכולה?
למי שמשרת בקרייה.. איך הבסיס?(חיל האוויר)
איך הבסיס קריה בתל אביב הוא נחשב לבסיס טוב?